Arminius s.r.o.

Arminius s.r.o.

  • Domov
  • O nás
  • Služby
      • Mailhosting
      • Virtualizácia
      • Vývoj softvéru
      • IT prevádzka
      • Sieťové riešenia
      • El. správa obsahu
  • Referencie
  • Partneri
  • Login
      • Login or register
        Vytvoriť účet
        Forgot Nepamätáte si používateľské meno?/ Zabudli ste heslo??
        Login with Facebook
        Login with Google +
  • Search
      • Hľadať
  • Kariéra
  • Kontakty
      • Košice
      • Bratislava

Registratúra

Správa dokumentov a registratúry je proces, ktorý sa týka v zásade každej firmy. Niektoré subjekty majú túto povinnosť uloženú legislatívnymi nariadeniami a iné si dôležitosť tohto procesu uvedomujú na základe vlastných potrieb. Vo všeobecnosti môžeme povedať, že proces správy a riadenia dokumentov a registratúry môžeme rozdeliť na dve základné časti:

  • správa živej registratúry
  • správa dokumentov v registratúrnom stredisku

Znamená to, že na jednej strane v každej firme existujú záznamy a dokumenty, ktoré je potrebné využívať v každodennom pracovnom procese a na základe informácií obsiahnutých v týchto dokumentoch firma organizuje a riadi ďalšie procesy.

 

Na druhej strane sú to dokumenty, ktoré spadajú do kategórie „vybavené“. Takéto dokumenty sú spravidla uložené vo firemnom registratúrnom stredisku (firemný archív) a vnímame ich množstvo šanónov v zamknutej miestnosti, ktoré nie je možné skartovať, pretože musia ostať vo firme uložené po určitú dobu. Dôvodom je, že archivovanie účtovných dokladov a súvisiacich dokumentov vyžaduje zákon o účtovníctve. Pri archivovaní musia spoločnosti postupovať aj podľa zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov (ďalej len “zákon o archívoch”). Archiváciu rôznych dokumentov vyžaduje tiež rad ďalších zákonov, napríklad zákon o sociálnom poistení, zákon o zdravotnom poistení či zákon o DPH.


Každý typ dokumentov má formálne stanovenú lehotu uloženia, počas ktorej nie je možné takýto dokument zničiť (vyradiť), je potrebné zabezpečiť jeho uloženie v zodpovedajúcom prostredí (registratúrnom stredisku) a jeho dohľadateľnosť a sprístupnenie v prípade potreby.

 

Funkcionalita registratúry bola firmou Arminius dopracovaná do systému Documentum ako samostatný modul v klientskej aplikácii Webtop. Momentálne sa pracuje na dopracovanie v klientskej aplikácii Taskspace.

 

1 new

 

Modul Registratúra obsahuje všetky potrebné funkcionality na správu záznamov a spisov. Jednotlivé záznamy a spisy sú riešené elektronickým formulárom, ktorý obsahuje všetky potrebné údaje záznamu alebo spisu.

 

2 new

 

Elektronické formuláre záznamov a spisov okrem týchto údajov (metadát) obsahujú aj podrobnú evidenciu histórie záznamu alebo spisu

 

3 new

a podrobnú evidenciu požiadaviek na spracovanie, schválenie alebo len na posielanie na vedomie.

 

4 new

 

Tvorba záznamov a spisov je do maximálnej miery automatizovaná a úzko prepojená so zvyšnou časťou systému a ostatnými oblasťami riešenia.o.

Arminius s.r.o. © 2019

Sledujte nás na Facebooku

Facebook
HOTLINE

 

Tel: 0903 998 941 
E-mail: podpora@arminius.sk
HelpDesk: podpora.arminius.sk

Login or register
Vytvoriť účet
Forgot Nepamätáte si používateľské meno?/ Zabudli ste heslo??
Login with Facebook
Login with Google +