Referencie
-
Riešenie vnútropodnikových smerníc zahŕňa oblasti smerníc, nariadení, pokynov a usmernení.
-
Spracovanie dodávateľských faktúr je riešené na platforme xCP s použitím klientskej aplikácie Taskspace.
-
Systém Documentum poskytuje rôzne možnosti reportovania. Modul EMC Documentum Reporting Services je riešenie, ktoré umožňuje zostavenie ľubovoľnej zostavy z údajov (metadát), ktoré sú vytvorené k jednotlivým objektom (napríklad žiadosť o vodovodnú prípojku, žiadosť o zmenu odberateľa, dodávateľská faktúra, reklamácia, a pod.).
-
Správa dokumentov a registratúry je proces, ktorý sa týka v zásade každej firmy. Niektoré subjekty majú túto povinnosť uloženú legislatívnymi nariadeniami a iné si dôležitosť tohto procesu uvedomujú na základe vlastných potrieb.
-
Reklamácie a sťažnosti predstavujú špecifický typ zákazníckych požiadaviek, ktoré sú riešené pomocou elektronického formulára, ktorý vypĺňa pracovník oprávnený na prijímanie reklamácií alebo sťažností.
-
Elektronický formulár pre oblasť ľudských zdrojov pokrýva nástup nového zamestnanca, zmenu pracovnej pozície, zmenu údajov o zamestnancoch alebo zmenu mzdového zaradenia.
-
Spracovanie zákazníckych požiadaviek znamenajú najdôležitejšie služby zákazníckych centier, ktoré poskytujú svojim klientom. Zákaznícke požiadavky sú riešené pomocou elektronických formulárov v klientskej aplikácii Webtop.