Oblasť ľudských zdrojov
Elektronický formulár pre oblasť ľudských zdrojov pokrýva nástup nového zamestnanca, zmenu pracovnej pozície, zmenu údajov o zamestnancoch alebo zmenu mzdového zaradenia.
Funkcionalita elektronického formulára umožňuje automatické vypĺňanie mnohých polí a kontrolu prístupu k jednotlivým poliam a záložkám v závislosti na pozícií vykonávateľa úlohy. Obsahuje dve záložky – Údaje o zamestnancovi a Stanoviská k návrhu.
Celý proces je navrhnutý tak, aby používateľovi v maximálnej miere zautomatizoval úlohy. V procese je vopred nadefinované postupné schvaľovanie podľa pozícií schvaľovateľov - od vedúceho oddelenia, cez vedúceho útvaru, riaditeľov úsekov až po generálneho riaditeľa. Proces sa vetví podľa typu návrhu, či ide o nástup nového zamestnanca alebo prestup, prípadne o zmenu funkčného alebo mzdového zaradenia.
Formuláre sú v jednotnom úložisku a sú prístupné len pre poverených pracovníkov. V rámci spoločnosti je vytvorená jednotná evidencia. Takisto je využitá funkcionalita tlače formulárov vo formáte PDF.